برگزاری مسابقه نامه ای به امام حسین(ع) در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از برگزاری مسابقه نامه و دل نوشته ای به امام حسین(ع) ویژه دانش آموزان در استان مرکزی خبر داد.

ابوالقاسم مسافر، جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اجرای طرح "نشان ارادت" ویژه دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی گفت: این طرح برای اولین بار در کشور در بین دانش آموزان استان مرکزی برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و آموزش و پرورش استان مرکزی در حال اجراست، ادامه داد: این طرح به منظور تبیین فرهنگ و منش حسینی در بین دانش آموزن و فرهنگ سازی در راستای کمک به بازسازی حرم مطهر امامان معصوم(ع) و اهدا نذورات به اجرا در آمده است.


مسافر با بیان اینکه در این طرح یکصد و 50 هزار پاکت، طراحی شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در بین دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی توزیع می شود، اظهار کرد: دانش آموزان می توانند هدایا و نذورات خود را در این پاکت ها به منظور کمک به بازسازی عتبات عالیات قرار دهند.


این مقام مسوول ادامه داد: در این طرح دانش آموزان می توانند علاوه بر نذورات خود در مسابقه " نامه و دل نوشته" به امام حسین(ع) نیز شرکت کرده و مطالب خود را در این پاکت ها قرار دهند.


جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اضافه کرد: مهلت جمع آوری پاکت ها تا اربعین حسینی است و این ستاد بعد از جمع آوری، دل نوشته ها و نامه های دانش آموزان را در قالب کتابی به چاپ می رساند.


وی بیان کرد: نذورات جمع آوری شده از سوی دانش آموزان نیز به عتبات عالیات ارسال خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 314521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha