شبکه‌‌های نیکوکاری راه مساعدت‌های خیرین را هموارتر کرده است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: شبکه‌‌های نیکوکاری باعث توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته‌ امداد شده و مسیر مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران را نیز هموارتر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، بهروز زلالی مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل عصر امروز( 3 آذر) در کارگاه آموزشی آمایش مراکز نیکوکاری در اردبیل اظهار کرد: وظیفه‌ همگانی امدادگران افزایش بهره‌وری و ثمربخشی مراکز نیکوکاری در بحث مشارکت‌های مردمی است چراکه هدف ما خودکفایی و بی نیاز کردن خانواده های تحت حمایت است.


وی ‌با بیان اینکه شبکه‌های نیکوکاری ظرفیت عظیم کمیته امداد برای جلب مشارکت‌های مردمی هستند، افزود: ایجاد شبکه‌های نیکوکاری راهکار مناسب و مطلوبی برای ارتباط دو سویه با مردم و درک نیازمندی های مددجویان است و علاوه بر آن تسریع در احصا نیاز آنها را هم در پی خواهد داشت.


زلالی با اشاره به توصیه‌های سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه مردم ستون خیمه های کمیته‌ امداد هستند، تصریح کرد: امدادگران نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا شبکه های نیکوکاری به سرعت افزایش یافته و سنت های حسنه کمک به نیازمندان در جامعه بیش از پیش ترویج پیدا کند.


مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه بر امدادگران وظیفه است که تمام طرح ها و برنامه های حمایتی خود را به مردم اطلاع رسانی کنند، عنوان کرد: کمیته‌ امداد وظیفه دارد که از تمام ابزارهای نوین تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی مطلوب استفاده کرده و در جذب خیرین کوشا باشد.


این مسئول حفظ عزت و کرامت خانواده های تحت پوشش در جریان کمک رسانی را یادآور شد و ادامه داد: یکی از مزیت‌های اصلی مراکز نیکوکاری این است که مردم به صورت مستقیم در جریان تمام امورات امداد قرار می‌گیرند و در تمامی اقدامات خداپسندانه در کنار امدادگران تلاش می کنند.


زلالی در پایان سخنان خود استفاده از ظرفیت سایر استان‌ها در افزایش طرح شبکه‌های نیکوکاری و مراکز عام‌المنفعه را ضروری خواند و خاطر نشان کرد: این طرح قابلیت این را دارد که نیاز خانواده های نیازمند را در محلات شده کرده و احصا کند و به همین خاطر، راه اندازی آن در تمامی استان ها امری خیرخواهانه است.


پایان پیام/
 

کد خبر 316340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha