بهره مندی بیش از 6000 مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل از بهره مندی بیش از 6000 مددجو در اردبیل از خدمات کمیته امداد امام (ره) در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلیل قدیمی مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل عصر امروز( 12 آذر) در نشست معاونان و دست‌اندرکاران کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از 30 میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل پرداخت شده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر شش هزار و 583 خانواده در شهرستان اردبیل از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: این خدمات در بخش های مختلفی ارائه می شود که از جمله آن می توان به آموزشی، درمانی،‌ رفاهی و پوشش تحصیلی به فرزندان اشاره کرد.


قدیمی با اعلامک این خبر که طی هشت ماهه‌ سال‌جاری افزون بر 30 میلیارد و 897 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است، تصریح کرد: مستمری پرداختی در اختیار هفت هزار و 308 خانواده‌ قرار گرفته است.


مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل همچنین از پرداخت بالغ بر سه میلیارد و 575 میلیون ریال در قالب مستمری برای خانواده‌های طرح شهید رجایی خبر داد و گفت: این مبلغ برای تعداد 725 خانواده‌‌ تحت پوشش پرداخت شده است که امیدواریم تامین کننده بخشی از نیازهای اساسی آنها باشد.


قدیمی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه مستمری ماهانه به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می‌شود، خاطر نشان کرد: پرداخت مستمری در راستای جبران بخشی از کاستی‌‌ها و تامین مایحتاج اساسی زندگی مددجویان انجام می‌شود تا برخی از نیازهای اساسی آنان را به حداقل رساند ولی با وجود همه این نیازها تاکید و سیاست ما خودکفایی خانوارهای مددجو است تا بتوانند در چرخه اشتغال و تولید استان سهمی داشته باشند.


پایان پیام/

 

کد خبر 319700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha