بصیرت افزایی، مهمترین نیاز  واقعی جامعه/ مراسم 9دی منسجم برگزار شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، مهم ترین درد و نیاز واقعی جامعه را در حال حاضر، اجرای برنامه در حوزه بصیرت افزایی در بین سطوح مختلف دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی امروز (6 آذر) درجلسه این شورا که به مناسبت برنامه ریزی مراسم گرامیداشت  9 دی برگزار شد، از فتنه به عنوان بیماری واگیرداری یاد کرد که اگر جامعه از آن واکسینه نشود، دوباره با شکل دیگر خود را ظاهر می کند.
 

وی با تاکید بربصیرت افزایی در جامعه افزود: در حال حاضر مهم ترین درد و نیاز واقعی جامعه اجرای برنامه هایی در حوزه افزیش بصیرت افزایی در بین سطوح مختلف است.
 

وی با اشاره به برگزاری مراسم محرم در طول 1400 سال گذشته با شور فراوان، تصریح کرد: در حال حاضر بعضی مظاهر تلاش دارند حقیقت محرم را خاموش کنند که در همین راستا لازم است برنامه های منسجمی در راستای خاموش کردن توطئه های این مذاهب صورت گیرد.
 

حجت الاسلام سالاری متذکر شد: نباید برنامه های این ایام فقط به صورت یک امر نمادین و تشریفاتی باشد بلکه باید به صورت جدی تر و منسجم تر برگزار شود چرا که باید به خدا جواب پس دهیم.
 

وی در ادامه ضمن تبریک امضای توافقنامه انجام شده در مذاکرات ژنو، ابراز امیدواری کرد: امضای این توافقنامه باعث رونق و پیشرفت و تعالی کشورمان شود.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی متذکر شد: با توجه به اینکه 9 دی امسال با سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) همزمان می شود برنامه ویژه ای در شب 9 دی در محل مسجد انقلاب برگزار می شود.
 

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی نیز در این جلسه از 9 دی به عنوان یوم الله و انقلابی یاد کرد که در سطح جهانی به وجود آمد.
 

وی خواستار برگزاری مراسم این روز به صورت هر چه باشکوه تر همانند دیگر ایام مهم کشورمان برای زنده نگه داشتن این ایام که نشان از فداکاری و ایثار مردم که تاکید بر بقای انقلاب دارد، شد.
 

وی همچنین از برگزاری مراسم 9 دی در 30 امامزاده شاخص استان همزمان با شب 27 صفر به صورت متمرکز خبر داد.
 

گفتنی است؛ فضاسازی محیطی، استفاده از بیانات امام خمینی (ره) و رهبری در سطح استان، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران، مستندسازی اقدامات انجام شده و صدور بیانیه از جمله برنامه های عمومی این ایام است.
 

پایان پیام/

کد خبر 317329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha