تلاش برای اشتغال جوانان صیانت از عزت جامعه است

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل گفت: وجود هزاران نفر جوان بیکار در شان استان اردبیل نیست و هر کسی که برای اشتغال جوانان تلاش کند گامی در راستای حفظ عزت جامعه برداشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل، امروز( 9 آذر) در یادواره شهدای محلات منصوریه، خیرآباد و اکبریه که در مسجد منصوریه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: 3400 شهید جان برکف و والامقام استان ما به عنوان تربیت یافتگان مکتب انسان ساز حسینی (ع ) با نثار عزیزترین سرمایه خود، سربلندی کشورمان را رقم زدند که برای همیشه در خاطر مردم باقی خواهد ماند.


وی افزود: همان گونه که اقشار مختلف مردم و حتی دانش آموزان و دانشجویان با رها کردن کلاس درس به خیل عظیم رزمندگان اسلام پیوسته و همه توان خود را در خدمت دفاع از این مرز و بوم گذاشتند امروز نیز باید با عزمی همانند عزم دوران دفاع مقدس برای کارآفرینی و استفاده بهینه از توانایی های جوانان و سرمایه های مادی استان بکوشیم.


خدابخش به ظرفیت های مختلف استان به ویژه در کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و بیان داشت: استفاده مطلوب از این نعمات خدادادی، یقینا مشکل بی کاری را که به مانند مین عمل نکرده است و انفجار احتمالی آن می تواند لطمات جبران ناپذیری را به جامعه تحمیل کند به تدریج برطرف خواهد کرد.


استاندار اردبیل، بدنه اجرایی دولت در استان را خدمتگزار مردم و منطقه توصیف کرد و گفت: امنیت امروز ما از برکات خون شهداست و اگر همه با هم و به نیت خدمت، تلاش کنیم یقینا مشمول الطاف و عنایات خاص الهی خواهیم شد.


خدابخش با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید، رسیدگی و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم را از اهم اهداف دولت ذکر و خاطر نشان کرد: برای تحقق گام به گام این ایده مهم در استان می کوشیم.


دیدار استاندار اردبیل با خانواده یک شهید و دو جانباز در اردبیل


استاندار اردبیل با حضور در منزل شهید شاهپور برزگر با پدر، مادر، همسر و فرزندان آن شهید دیدار و از آنان دلجویی کرد.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل، خدابخش همچنین در منزل جانباز بالای 75 درصد ناصر دستاری نیز حاضر شد و با وی و خانواده آن جانباز دیدار و گفت و گو کرد.


استاندار اردبیل در منزل عظیم عظیم پور جانباز بالای 75 درصد و برادر 5 شهید حضور یافت و با او و خانواده اش دیدار و دلجویی کرد.


پایان پیام/


 

کد خبر 318389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha