مسابقه کتابخوانی "حماسه حسینی" برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از برگزاری مسابقه کتابخوانی "حماسه حسینی" ویژه اعضای کانون های مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ترغیب نوجوانان و جوانان به مطالعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:کتاب "حماسه حسینی" در برگیرنده سخنرانی های استاد شهید مرتضی مطهری پیرامون حادثه کربلاست و با توجه به ایام محرم وصفر بر آن شدیم تا در راستای تبیین فلسفه نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) مسابقه کتابخوانی را از این کتاب ارزشمند برگزار کنیم.

 

وی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند با مراجعه به پرتال فرهنگی رواق(www.ravagh.ir) متن کتاب را دریافت و پس از مطالعه پاسخ سوالات را در محل مشخص شده در پرتال وارد کنند.


وی آخرین مهلت پاسخ به سوالات و شرکت در مسابقه را همزمان با اربعین سالار شهیدان(ع) عنوان کرد و افزود: اسامی نفرات برگزیده از طریق همین پرتال اعلام می شود و از نفرات برگزیده تقدیر می شود.

 

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد ازمهم ترین مراکز دینی و فرهنگی هستند، گفت: در حال حاضر کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارای نویسندگان موفقی در حوزه های مختلف دینی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است که تالیفات آنها منتشر شده است.

 

وی، کتاب روخوانی قرآن کریم ،کتاب سیری در عوالم هستی از مسیر قرآن،عرفان و برهان و کتاب منبرهای قرآنی نوشته محسن رضوانی از کانون الزهرا شهرستان تیران و کرون، کتاب تخصصی زبان مدیریت نوشته حمیدرضا بهرامی و محسن صانعی آرانی از کانون زینبیه آران و بیدگل، کتاب بورس از ابتدا تا انتها نوشته محسن صانعی آرانی از کانون زینبیه آران و بیدگل را نمونه هایی از تالیفات اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام معتمدی با تاکید بر شناسایی استعدادها و توانمندی اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در زمینه های ادبی و نگارش و تالیف کتاب افزود: در این راستا تلاش می کنیم با برگزاری دوره های آموزشی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اعضای کانون های مساجد را به نگارش کتاب و مقالات در حوزه های مختلف تشویق و ترغیب کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 319029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha