تعمیق گفتمان انقلاب رسالت اصلی رسانه است

خبرگزاری شبستان: رئیس بسیج رسانه ملی با بیان اینکه وظیفه امروز رسانه‌ها سنگین‌تر از هر دورانی است، گفت: تعمیق و عینیت بخشیدن گفتمان انقلاب رسالت اصلی رسانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی‌اصغر جعفری، رئیس بسیج رسانه ملی صبح امروز(13آذر) در آیین اختتامیه همایش بسیج و رسانه با بیان اینکه خوشبختانه همایش یازدهم با وجود کوتاه‌مدت بودن آن تاثیرات بسیاری داشته است، تصریح کرد: توانستیم در این 2 روز از نگاه‌ها، نظرات و تجارب عزیزان در ارتباط با رسانه استفاده کنیم و خوشبختانه همایش سرشار از توفیق بود.


وی با تاکید بر اینکه حضور جمع برجسته‌ای از صاحب‌نظران چه در زمینه رسانه‌های مکتوب و چه در زمینه رسانه‌های دیجیتال کمتر امکان پذیر است، افزود: در این همایش فرصتی فراهم شد تا در کنار صاحب‌نظران و فعالان عرصه رسانه از تجارب، اندیشه‌ها و نظرات آنها بهره‌مند شویم.

 

رئیس بسیج رسانه ملی با اشاره به اینکه امروز وظیفه رسانه‌ها سنگین‌تر از هر دورانی است، اظهارداشت: پارادایم انقلاب اسلامی با وجود تلاش دشمنان جای خود را باز کرده است و ما امروز شاهد ظهور ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزهای جغرافیایی آن هستیم و جمهوری اسلامی توانسته است مرزهای اندیشه را بشکافد و فرصت‌های خوبی در حوزه اندیشه انقلاب و اسلام ایجاد کند.


جعفری گفت: متناسب با فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانیم مولفه‌های گفتمان انقلاب اسلامی را دسته‌بندی و مرتب کرده و آنها را در اختیار رسانه‌ها بگذاریم.


وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی منبعث از فرمایشات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: وظیفه اصلی رسانه ملی تعمیق عینیت بخشیدن گفتمان انقلاب است و بار این مسئولیت بر دوش رسانه‌هاست.


جعفری گفت: در عین اینکه دشمنان ما تلاش‌های بسیاری داشتند، گفتمان امانیسم و لیبرالیست آنها در برابر گفتمان انقلاب اسلامی مجبور به عقب‌نشینی شده است و ما امروز وظیفه داریم در نشر این انقلاب تلاشی هوشمندانه، با برنامه و با افق‌های قابل دسترسی داشته باشیم.

 

رئیس بسیج رسانه ملی تصریح کرد: با تجمع و تبادل آرا می‌توانیم به توافقات بیشتری رسیده و دبیرخانه این همایش را یک دبیرخانه دائمی کنیم، می‌شود کارگروه‌ها را در فرایندی زمانی شکل دهیم تا این تبادل نظر در طول سال ادامه یابد.

 

وی افزود: در سال‌های اخیر تحولات خوبی در زمینه فرهنگ و رسانه ایجاد شده است، همایش بسیج و رسانه نیز تحولات و تاثیرات خوبی داشته که از آن جمله شکل‌گیری بسیج رسانه ملی بوده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 319859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha