تحکیم بنیان خانواده راهی برای ایجاد جامعه سالم است

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک گفت: تحکیم بنیان خانواده راهی برای ایجاد جامعه سالم است.

حجت‌ الاسلام حسین دلاوری، سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به اهمیت تحکیم بنیان خانواده و تربیت صحیح فرزندان گفت: خانواده‌ها در بازسازی جامعه اسلامی و تحکیم بینان خانواده نقش به سزایی دارد و تحکیم بنیان خانواده یکی از راه‌های ایجاد جامعه سالم و رسیدن به مدینه فاضله است.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی ایران یک جامعه دینی است، افزود: این جامعه دینی براساس مکتب، فرهنگ و تفکر اهل بیت(ع) شکل گرفته و گام نهادن در راه این تفکر و درس گرفتن از مکتب اهل بیت(ع) آن را به سمت سعادت و تکامل هدایت خواهد کرد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک ادامه داد:نهاد خانواده نقش بی‌بدیلی در تربیت فرزندان صالح و متعهد دارد.

 

حجت الاسلام دلاوری با بیان اینکه پایه های شخصیتی فرزندان در خانواده شکل می گیرد، اظهار کرد: خانواده و والدین در تربیت دینی فرزندان نقش بسزایی دارد و باید مورد توجه و دقت بیشتری قرار گیرد.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک با اشاره به ضرورت اهمیت تعلیم و تربیت دینی فرزندان گفت: آموزش فرزندان بر اساس مبانی و اصول دین سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد.


وی اظهار کرد: الگو گیری از ائمه اطهار(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت راه درست زندگی و پرورش فرزندان را به انسان آموزش می دهد.


پایان پیام/

کد خبر 320525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha