خراسان جنوبی 84 شهید در عرصه مخابرات تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی 84 شهید را در عرصه مخابرات و بی سیم چی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا حاجی محمدی، مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی، امروز(17 آذر) در اولین یادواره شهدای مخابرات و بی سیم خراسان جنوبی اظهارداشت: خراسان جنوبی 84 شهید در حوزه مخابرات و بی سیم چی در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.


مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی تاکید کرد: شهدای مخابرات و بی سیم چی در دوران دفاع مقدس علاوه براینکه به به عنوان یک رزمنده پشت جبهه های نبرد بودند، اطلاعات دقیق از اجرای عملیات را به سمع فرماندهان می رساندند.


حاجی محمدی افزود: بخش دیگر کار این رزمندگان آگاهی دادن و ایجاد آرامش خاطر برای خانواده ها از وضعیت رزمندگان در جبهه ها بود.


وی با بیان اینکه امروزه مخابرات در بسیاری از عرصه ها پیشرفت و در عرصه های دیگری ورود پیدا کرده است، بیان داشت: حوزه مخابرات در زمان جنگ به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتقاء یافته است.


مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ نرم را با به کارگیری میلیون ها سایت ضد انقلاب علیه ملت ایران آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: لذا سازمان مخابرات با همراهی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات سپاه به منظور مقابله با این اقدام خصمانه و برای حفظ ارزش ها و ترویج آن در جامعه بویژه نسل جوان تلاش می کند.


گفتنی است، در پایان این مراسم از هشت خانواده شهیدان عرصه مخابرات در دوران دفاع مقدس و سه نفر از پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 321087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha