بازار، بزرگترین کانون فرهنگ ساز در کشور

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از بازار به عنوان بزرگترین کانون فرهنگ ساز در سطح کشور یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، غلامحسین دشتی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، روز گذشته ( 18 آذر ) در جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از بازار به عنوان سرپنجه های خداوند باری تعالی جهت تامین رزق مردم یاد کرد و گفت: بازار، بزرگترین کانون فرهنگ ساز در جمهوری اسلامی ایران می باشد.


وی مبارزه با قاچاق را یکی از راه های تامین سلامت در استان دانست و افزود: مبارزه با قاچاق جهت حفظ سلامت استان باید در اولویت برنامه های قرار گیرد.


دشتی با اشاره به اینکه مردم باید سالم باشند تا بنده خدا باشند، خاطر نشان کرد: بزرگترین بحران هر مملکت، به خطر افتادن سلامت افراد آن جامعه است.


وی بر لزوم فرهنگسازی در جامعه تاکید کرد و گفت:مردم این کشور همیشه جهانی فکر کرده و در محدوده کشور خود عمل کرده اند که این می تواند انحرافاتی را بدنبال داشته باشد و با فرهنگ سازی باید این مسئله را حل کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه مردم در خصوص سلامتی خود پرهیز مالی نمی کنند، اظهار داشت: قاچاق، انقضای تاریخ مصرف کالا و سود جویی از مشکلات حوزه سلامت است که باید با آن برخورد جدی شود.


دشتی در ادامه در خصوص مبارزه با قاچاق بازیهای رایانه ای و اسباب بازی، بر لزوم کار فرهنگی در این زمینه تاکید کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 321731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha