کسب رتبه های برتر کشوری مدارس استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از کسب رتبه های برتر و سرآمد کشور توسط سه مدرسه در استان مرکزی خبر داد.

سیف الله کریم زاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به کسب رتبه های برتر مدارس استان گفت: دبیرستان معصومیه شهر اراک رتبه اول، دبیرستان رشیدی شهرستان کمیجان رتبه دوم و دبیرستان فاطمه زهرا(س) شهرستان تفرش موفق به کسب رتبه سوم کشوری مدارس برتر و سرآمد کشور شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این مدارس با شرکت در مسابقات و جشنواره ها، تألیفات مرتبط حوزه مدیریت و برنامه ریزی، موفق به کسب عناوین برتر شدند، ادامه داد: داشتن برنامه سالانه و تقویم اجرایی، تشکیل گروه های علمی و پژوهشی، هوشمندسازی، ارتقای کیفیت آموزشی و جشنواره الگوهای برتر تدریس نیز از دیگر بخش های موفقیت این مدارس بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بر آموزش صحیح و حرکت مدارس به سوی پیشرفت هر چه بیشتر تاکید کرد و گفت: مسوولان آموزشی و مدیران مدارس باید با تلاش و کوشش خود در راستای ارتقاء هر چه بیشتر سطح مدارس تلاش کنند.

 

کریم زاده دانش آموزان را آینده سازان ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: این عزیزان باید آموزش های لازم را در بخش های مختلف فرا بگیرند تا بتوانند آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

 

این مقام مسوول در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموزان ایران اسلامی باید از هم اکنون در راستای رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف گام های موثری بردارند.
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 322645

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha