یادواره سردارشهیدمصطفی ردانی پور در کاشان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: یادواره سردار شهید مصطفی ردّانی پور،عمار امام خمینی (ره) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم(عج)حوزه دوم امام حسن مجتبی(ع) 22 آذر در این شهرستان برگزار می شود.

سروان پاسدار مرتضی ابوالفضلی، مسئول حوزه دوم امام حسن مجتبی(ع) کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت:این یادواره با هدف معرفی و شناسایی هنر چه بیشتر سردار شهید مصطفی ردّانی پور فرمانده بی نشان لشگر 114 امام حسین(ع)، بزرگداشت مقام سایر شهدای محدوده پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم(عج) و ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت در جامعه برگزار می شود.


وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ جهاد و ایثار و مقاومت در بین افراد اجتماع بویژه نسل جوان و نوجوان گفت: برگزاری یادواره های شهدا و معرفی این سرداران بی نام و نشان فرشی عرش نشین تکریم از مقام شهادت و تجلیل از خانواده های ایثارگر این مردان بی ادعای آسمانی است.


به گفته وی، جامعه ما در عصر و وضعیت فعلی که دشمن بصورت غیرمستقیم از طریق انواع تهاجم فرهنگی و حملات متعدد سعی در منحرف کردن جوانان از صراط مستقیم و فساد ایمان و اعتقاد آنها دارد شناسایی سیره و روش شهدا بهترین ابزار فرهنگی مبارزه در مقابل با این شبیخون و ناتوی فرهنگی است.


مسئول حوزه دوم امام حسن مجتبی(ع) کاشان تصریح کرد: آثار وضعی و تحول و انقلاب روحی که ناشی از گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا در جوانان و دیگر افراد جامعه حاصل می شود سازنده و تاثیرگذار است.


سروان پاسدار ابوالفضلی در پایان افزود: پرده خوانی، روایتگری دفاع مقدس توسط برادر شهید ردانی پور، خطابه خوانی و مداحی افشاری از جمله ویژه برنامه های متنوع این یادواره است.


یادواره سردار شهید مصطفی ردّانی پور ، عمار خمینی (ره) همراه با گرامیداشت یاد و خاطره 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج حضرت قائم(عج) حوزه دوم امام حسن مجتبی(ع) از ساعت 5 و نیم تا 7 ونیم بعدازظهر عصر روز جمعه" 22 آذر" در مسجد و حسینیه تمنایی واقع در خیابان شمس آبادی(جاده قمصر)این شهرستان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 322717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha