جذب خبرنگار افتخاری در کانون های مساجد قزوین

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از جذب خبرنگار افتخاری در کانون های مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی صبح امروز (23 آذر) در جلسه شورای اداری دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین بیان کرد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و ظرفیت بالای کانون های مساجد، دبیرخانه کانون های مساجد استان قزوین نسبت به جذب خبرنگار افتخاری از بین فعالان مسجدی اقدام کرده است.
 

وی ادامه داد: در همین راستا کسانی که در کانون های مساجد فعالیت دارند و نسبت به کار خبر آشنایی دارند و علاقمند به این حوزه هستند، می توانند با این مجموعه به عنوان خبرنگار افتخاری همکاری کرده و اخبار کانون مسجد خود را به ما دهند تا این اخبار در سایت دبیرخانه و خبرگزاری شبستان منعکس شود.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه درصدد هستیم که در این حوزه فرهنگی تربیت نیرو را داشته باشیم بنابراین باید توجه کنیم که این اقدام، کاری زمان بر است و از همین رو نیز باید افراد با انگیزه را شناسایی کرده و با برگزاری یک دوره آموزشی، تربیت خبرنگار را در این مجموعه داشته باشیم.
 

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت صدا و سیما در راستای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کانون های مساجد تأکید کرد.
 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به کانون های تخصصی اظهار کرد: در بین کانون های مساجد، تعدادی به عنوان کانون های تخصصی فعالیت دارند که باید فعالیت آنها پررنگ تر شود و با توجه به اینکه کانون ها دارای تحولات و تغییراتی هستند بنابراین بازرسی و بازبینی در فعالیت آنها لازم است.
 

وی خاطر نشان کرد: استان قزوین در سال جاری دو سهمیه برای کانون تخصصی دارد از این رو باید شناسایی برای انتخاب کانون تخصصی با فکر و برنامه صورت گیرد و توان افراد و فضای کانون مورد بررسی قرار گیرد تا دو کانون تخصصی در استان انتخاب شوند.
 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: لازم است برای کانون های تخصصی موجود برنامه تعریف شده و از ظرفیت این کانون به خوبی استفاده شود.
 

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به اخلاق اسلامی در زندگی گفت: غیبت و تهمت دو صفتی است که در وجود برخی اشخاص دیده می شود که اینها از رذائل بزرگ اخلاقی محسوب می شوند و در واقع جامعه و انسان ها را تهدید می کند.
 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: خودبزرگ بینی، داشتن منیت، نگاه تحقیرآمیز به دیگران و حسادت از دلایل تهمت زدن و غیبت کردن است، بنابراین باید مراقب باشیم و تلاش کنیم که در این چند روزه دنیا دچار این خودبزرگ بینی و خودبینی نشویم.
 

وی تأکید کرد: البته در این بین آنچه بسیار ناپسند است این است که انسان مرتکب این اشتباه و گناه شود و سپس کار خود را توجیه کند که در واقع این عمل بدتر از گناه است بنابراین لازم است همه مراقب باشیم و اجازه ندهیم که این ویژگی ها در رفتار و اخلاق ما بروز کند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 323013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha