پژوهشگران و نویسندگان برتر دانشگاه آزاد گرگان تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از تجلیل پژوهشگران، نویسندگان و مقالات برتر هر گروه این واحد دانشگاهی همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، مازیار احمدی گلسفیدی، معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، صبح امروز (23 آذر) به مناسبت هفته پژوهش در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با توجه به محدودیت و سیاست ها و انقباضات اقتصادی که وجود داشت توانستیم بیش از 70 درصد بودجه پژوهشی را جذب کنیم.

  

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری سعی می شود تا 100 درصد بودجه پژوهشی جذب شود.

  

احمدی گلسفیدی با اشاره به هفته پژوهش، اظهارداشت: در هفته پژوهش به منظور تجلیل از مقام پژوهشگران از هر گروه پژوهشگر یک نفر به عنوان پژوهشگر برتر، نویسنده های برتر و مقالات برتر تقدیر خواهد شد.

  

وی تصریح کرد: در این هفته سخنرانی های علمی توسط اساتید استانی و خارج از استان انجام خواهد شد که امروز یک مراسم سخنرانی علمی توسط پرفسور اعتصام استاد معماری کشور برگزار خواهد شد.

  

معاون پژوهشی وفناوری دانشگاه آزاد واحد گرگان با اشاره به مهمترین دست آوردهای پژوهشی گفت: چاپ بیش از 700 مقاله ISI، ارائه بیش از یک هزار و 200 مقاله در سمینارهای بین المللی، اجرای 210 طرح پژوهشی که تعدادی از آنان به صورت مشترک که برخی از آنان به صورت برون دانشگاهی بود با حمایت سایر مراکز انجام گرفته است.

  

وی یادآور شد: تا کنون 39 کتاب توسط اعضای هیئت علمی به چاپ رسیده و تالیف شده است.

 

احمدی گلسفیدی خاطرنشان کرد: این دانشگاه با داشتن 70 عنوان آزمایشگاه تخصصی و دو مرکز تحقیقاتی از کم نظیرترین امکانات و تجهیزات دانشگاهی برخوردار است.

  

وی در خصوص یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای پژوهشی در طول یک سال اخیر، افزود: یک تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان در حال انعقاد است که به واسطه آن صلاحیت آزمایشگاهی همکار برای این اداره اخذ شده است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 323018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha