قانون مداری و خدمت به مردم از مهمترین اولویت های دولت تدبیر و امید است

خبرگزاری شبستان: معاون منابع انسانی استاندار یزد گفت: قانون مداری، توجه به مباحث توسعه ای و خدمت به مردم از مهمترین اولویت های کاری دولت تدبیر و امید می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، عباسعلی رضایی، معاون منابع انسانی استاندار یزد، روز گذشته ( 23 آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری، قانون مداری، توجه به مباحث توسعه ای و خدمت به مردم را از مهمترین اولویت های کاری دولت تدبیر و امید دانست و گفت:امیدواریم با حضور فعالانه بخش خصوصی شاهد برقراری ارتباطی مثبت و سازنده بین مردم و دولت باشیم.


وی با اشاره به جایگاه فناوری اطلاعات و امنیت در جهان امروز، افزود: ما در جهانی زندگی می کنیم که فناوری اطلاعات حرف اول را می زند پس ما نیز باید خود را ه علوم روز در این زمینه تجهیز نماییم.


معاون منابع انسانی استاندار یزد تصریح کرد: در چشم انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی فناوری اطلاعات جایگاه خوبی دارد که نشان دهنده اهمیت این مقوله است.


وی با شاره به پیشرفت های استان یزد در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: این استان به دلیل وجود پیشرفت مراکز دانشگاهی و مراکز عالی، نیروهای متخصص عرصه روابط عمومی و برنامه ریزی و تنظیم سند IT و دولت الکترونیک ، نسبت به سایر استان ها پیشرفت بیشتری داشته است.


رضایی از فعالیت بیش از یک هزار نفر نیروی متخصص در حوزه IT استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 شرکت نرم افزاری در استان مشغول فعالیت می باشند که این امر نشاندهنده ظرفیت بالای استان در حوزه IT می باشد.


وی با اشاره به اینکه در حوزه دولت الکترونیک سه سال پیش استان یزد حائز رتبه اول شده است، خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز استان یزد در این زمینه حائز رتبه سوم کشوری شده است.


معاون منابع انسانی استاندار یزد، کسب رتبه کشوری شرکت مخابرات استان را در زمینه تلفن همراه، تلفن ثابت و ... را یکی دیگر از افتخارات حوزه IT استان دانست و افزود: با وجود اعتبار کم استان یزد در زمینه تملک داریی های سرمایه ای علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان ها و ادارات تابعه نیز اتصال به شبکه دولت صورت گرفته است.


وی گفت: امید است با تعامل با دفاتر و مسئولان استان، یزد بر اساس چشم ‌انداز سال 1404 به عنوان شهر مجازی دست پیدا کند.
 

لازم به ذکر است؛ در پایان این جلسه از خدمات فضل الله ادیب نیا قدردانی و اکرم فداکار به عنوان مدیر کل جدید حوزه فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری یزد معرفی شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 323336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha