برپایی نمایشگاه "چهل چراغ خاموش" در کمیجان

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان از برپایی نمایشگاه فرهنگی، هنری با عنوان" چهل چراغ خاموش" در این شهرستان خبرداد.

حسین احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در آستانه فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش نمایشگاه کتاب، خوشنویسی و عکس چهل چراغ خاموش (24آذر) در محل کانون فرهنگی هشتم شهریور کمیجان برپا شد.

 

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 500 عنوان کتاب عرضه شده است، افزود: کتب ارایه شده در این نمایشگاه با موضوعات مذهبی، فرهنگی، ادبی، کودک و نوجوان و تاریخی است.


احمدی در ادامه از دیگر بخش های این نمایشگاه به ارایه 40 اثر خوشنویسی از آثار هنرمندان کمیجانی اشاره کرد و گفت: در این بخش آثار خوشنویسی هنرمندان کمیجانی با عنوان مسلخ عشق و با موضوع اشعار عاشورایی به نمایش درآمده است.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان همچنین خاطرنشان کرد: 40اثر عکاسی نیز با عنوان راویان عشق از تصاویر ماندگار عزاداری مردم شهرستان در سوگ شهادت سومین امام شیعیان جهان و یاران باوفای ایشان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و عصر برای بازدید عموم علاقمندان دایر است، افزود: نمایشگاه چهل چراغ خاموش با هدف گسترش فرهنگ عاشورایی و همچنین بیان حماسه قیام اباعبدالله الحسین(ع)برپا شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 323592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha