کمک 5 میلیارد ریالی به ایتام مددجوی زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان گفت: طی هشت ماهه گذشته از سال جاری حامیان 5 میلیارد ریال به ایتام مددجوی زنجانی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت ایتام و حل مشکلات آنها از جمله تاکیدات دین اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره در رسیدگی به ایتام پیشگام بودند، اضافه کرد: در روایات نقل شده از این بزرگان نیز بر اهمیت رسیدگی به ایتام تاکید شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد نیز در راستای حل مشکلات ایتام و رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آنها اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح مذکور حامیان نیکوکار کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 700 یتیم زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان هستند، اضافه کرد: تعداد حامیان همکار با این نهاد نیز بیش از 3 هزار نفر است.

 

وی خاطر نشان کرد: در هشت ماهه گذشته از سال جاری حامیان همکار با کمیته امداد زنجان 5 میلیارد ریال به ایتام زنجانی کمک کرده اند.


پایان پیام/

 

کد خبر 324204

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha