اجرای طرح محسنین برای رفع مشکلات نیازمندان ضروری است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: اجرای طرح محسنین که از ماه رمضان سال جاری در گلستان شروع شده همانند طرح اکرام ایتام برای رفع مشکلات نیازمندان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام سال هاست که در این نهاد اجرایی شده و با فرهنگ سازی ها انجام شده مورد استقبال خوب خیرین و حامیان قرار گرفته است.


وی با اشاره به اینکه اجرای طرح محسنین نیز در استان گلستان یک ضرورت است، تصریح کرد: خانواده های بسیاری در سطح استان وجود دارند که به دلایل مختلف نمی توانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند لذا ضروری است که از حمایت خیرین و متمکنین برخوردار شوند.


به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان، حاجی اکبری افزود: طرح محسنین که از ماه رمضان سال جاری در استان شروع به کار کرده باید تلاش شود همانند طرح اکرام ایتام برای خیرین و حامیان شناخته شده باشد تا زمینه برای جمع آوری کمک برای این خانواده ها نیز فراهم شود.


وی بر ضرورت شناسایی و حل مشکلات افراد نیازمندی که باید در طرح محسنین ساماندهی شوند تاکید کرد و گفت: حل مشکلات این افراد ضروری است چرا که بسیاری از اوقات دیده می شود که وضع برخی از خانواده های نیازمند از ایتام بدتر است.


پایان پیام/
 


 

کد خبر 324310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha