شهدا در تداوم راه امام حسین(ع) به معراج رسیدند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، گفت: شهدا در تدوام راه حسین(ع) به معراج رسیده و اقتدار امروز نظام اسلامی از برکت خون آنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، صبح امروز(26 آذر) در نشست اعضای ستاد راهیان نور در ایلام، اظهار کرد: ما در سایه مکتبی زندگی می کنیم که باور ما این است که تدوام راه اسلام و اهل بیت (ع) کار حسینی می طلبد.


وی راه ماندگاری مکتب حسین (ع) را جوهره اخلاص دانست، افزود: کار امام حسین (ع) از ابتدا تا انتها خدایی بوده و شهدا با الگو گرفتن از این مکتب راه روشن زندگی خود را پیدا کرده اند.


کلانتری، بیان کرد: چیزی که برای خدا و رضای او باشد بی شک ماندگار بوده و راز ماندگاری شهدای این نظام و انقلاب نیز بر همین اساس بوده است.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، اضافه کرد: کارهایی که ما برای شهدا انجام می دهیم بایستی با نگاه معنوی و الهی همراه باشد چرا که بنا بر فرمایش حضرت امام نگاه ویژه به شهدا و زنده نگه داشتن شهدا، کمتر از شهادت نیست.


وی، یادآور شد: برای ما که توفیق شهادت دست نمی دهد می توان با خدمت به شهیدان والا مقام و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه مقام خود را به جایگاه والای شهدا نزدیک کنیم.


کلانتری، ادامه داد: اگر امروز رییس جمهور و وزرای خارجه این نظام با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند با تکیه بر انسجام و اعتماد به مردم و الگوگیری از خودگذشتگی شهدای والا مقام بوده است.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان اشاره کرد و افزود: کار در زمینه ساماندهی یادمان های شهداء مناطق مختلف این استان از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی این استان است.


وی، بیان کرد: من وظیفه شرعی و قانونی خود می دانم که در زمینه پیگیری مصوبات جلسات به ویژه مصوبات مربوط حوزه شهدا، راسا در دستور کار خود قرار داده و کسانی که در این زمینه اقدامات خوبی انجام دهند را مورد تقدیر قرار خواهم داد.


کلانتری، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان ایلام در مسیر تردد عتبات عالیات و کاروان های راهیان نور قرار گرفته می طلبد در زمینه رفاه حال زائران و کاروان های راهیان نور و اسکان آنان تلاش بیشتری صورت گیرد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، اضافه کرد: بیشتر کاروان های راهیان نور را جوانان تشکیل می دهند از این رو باید با استفاده از راویان مجرب و توانمند عملیاتی هم در حوزه مسائل جغرافیایی و هم مسائل معنوی و خاطرات شهدا راه و روش زندگانی نسل جوان را روشن سازند.


وی نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با این فرهنگ را وظیفه خطیر مسئولان این نظام عنوان کرد و افزود: با ههجمه ها و توطئه های شوم دشمنان راه اصلی بیمه کردن نسل جوان الگوگیری از راه و روش شهدا خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 324381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha