ساخت 12 مصلی در استان کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد، تعداد مصلاهای در دست احداث این استان را 12 مصلا عنوان کرد و افزود: با همکاری استاندار جدید ساخت این مکان ها هرچه سریع تر به سرانجام برسد.

حجت الاسلام صفدر پناهی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد، تعداد مصلی های استان را 14 مورد عنوان و در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار داشت: از این تعداد 12 مصلی در دست احداث است؛ یعنی مصلی نماز جمعه یاسوج با وجود این که از 26 سال قبل ساخته شده ولی هنوز نواقصاتی دارد.

 

پناهی مصلی، گچساران و دهدشت را از مهم ترین مصلی های در دست احداث این استان دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته خدماتی در راستای ساخت بنای این مکان ها صورت گرفته و توجه استاندار جدید هم پیشرفت مصلاهاست.


وی بیان داشت: در بخش های دیگر استان نیز 9 مصلی به سبک سوله ای و به منظور صرفه جویی اقتصادی در حال ساخت می باشد.

 

این مسئول افزود: اعتباراتی خوبی استاندار سابق اختصاص داد و استاندار جدید هم مهر تایید بر این موضوع گذاشتند؛ البته بنا داریم با تزریق بودجه های جدید در اسرع وقت این کار صورت گیرد که البته اخیرا با روند کندی مواجه شدند.


پناهی عنوان کرد: با توجه به سخنرانی بنده در نماز جمعه لنده یک ماه به پیمانکاران و مسئولان اجرایی فرصت داده شد که روند کند به روند سابق برگردد و در ساخت و ساز مصلی ها تسریع صورت گیرد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد گفت: منتظر بررسی های استاندار محترم و معاون عمرانی ایشان هستیم که روند ساخت و ساز با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 324783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha