افزایش 7 هزار نسخه ای کتب کتابخانه عمومی مرکزی اردبیل

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل از افزایش هفت هزار نسخه ای کتب کتابخانه مرکزی اردبیل طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، صادق فرهمند امین، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، امروز( 28 آذر) اظهار داشت: طی هفته جاری، بیش از هفت هزار نسخه کتاب از اداره کل منابع نهاد به کتابخانه مرکزی اردبیل ارسال شده که با این اوصاف، کتب موجود در مخزن این کتابخانه به نزدیک به 80 هزار نسخه افزایش یافته است.


فرهمند با بیان اینکه این کتب در روزهای آینده پس از طی مراحل آماده سازی در واحد فنی کتابخانه مرکزی اردبیل، در مخزن این کتابخانه قرار خواهند گرفت، افزود: تمام تلاش ما اینست که کتب مورد نیاز شهروندان، کتابدوستان و پژوهشگران در کمترین زمان ممکن در اختیار آنها قرار گیرد.


این مسئول اضافه کرد: در طی 9 ماهه امسال، 22 هزار نسخه نیز به مخزن کتابخانه مرکزی اردبیل اضافه شده بود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، وی با تقدیر از تلاش های اداره کل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اظهار امیدواری کرد که این اداره کل با نیاز سنجی جامعه فرهنگی کشور و شناسائی کتابهای مورد استقبال مخاطبان، موجبات غنی سازی بیش از پیش کتابخانه های عمومی را فراهم آورد.


قابل ذکر است که کتابخانه مرکزی اردبیل با ارائه خدمات به بیش از 22 هزار و ششصد نفر از اعضای فعال خود و سایر شهروندان متقاضی، توانست به عنوان کتابخانه برتر کشور انتخاب شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 325148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha