پژوهشگران و دستگاه های برتر پژوهشی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مراسم تجلیل از پژوهشگران و دستگاه های پژوهشی برتر، غرفه های برتر و دست اندرکاران برگزاری هفته پژوهش استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مجید محنایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امروز(1دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شورای اداری استان پنجشنبه پنجم دی ماه، با موضوع تجلیل از پژوهشگران برتر استان، مشکلات و معضلات پژوهش دراستان و رفع آنها برگزار می شود.


وی با بیان این که نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با کیفیت مناسب به پایان رسید، تعداد تقریبی بازدید کنندگان نمایشگاه را 6 هزار نفر عنوان کرد و گفت: در زمان برگزاری غرفه های برتر از نظر شکل و محتوا، پژوهش گران و دستگاه های برتر انتخاب شده اند که در شورای اداری استان مورد تجلیل قرار می گیرند.


محنایی، همکاری دستگاه های خدمات رسان در راستای افتتاح پژوهشکده تعلیم و تربیت و آماده سازی آن جهت راه اندازی نمایشگاه را قابل تقدیر و یک اقدام جهادی دانست و افزود: در بحث راه اندازی نمایشگاه روحیه جهادی، هماهنگی تیمی و احساس مسئولیت فارغ از سلسه مراتب اداری مشاهده شد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: در شورای اداری استان از پژوهشگران، غرفه ها و دستگاه های برتر، دستگاه های خدمت رسان، رؤسای کمیته های ستاد هفته پژوهش و اعضای کمیته علمی تقدیر می شود.
 

محنایی گفت: در نشست شورای اداری استان با سخنرانی مسئول کمیته علمی روند انتخاب پژوهشگران و غرفه های برتر ارایه و مشکلات پژوهش در استان با سخنان پژوهش گر برگزیده سال تشریح می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 325869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha