پنج هزار جلد کتاب به کتابخانه های مساجد اردبیل اهد شد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از اهدای بیش از پنج هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل خبر داد.

علی چشمه نور، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار داشت: هدف ما از اهدای این کتاب ها به حد مطلوب رساندن سرانه مطالعه و ارتقای این فرهنگ در بین اعضای جامعه به خصوص اعضای کتابخانه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد است.


وی افزود: این کار امکان پذیر نیست مگر اینکه ما بتوانیم کتابخانه های عمومی به خصوص کتابخانه های کانونهای مساجد را خانه به خانه حمایت کنیم.


چشمه نور با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف نیاز داریم کتابخانه های مساجد استان را تقویت و پشتیبانی کنیم، ادامه داد: به همین خاطر حدود پنج هزار جلد کتاب به کتابخانه های مساجد استان اهدا شده است.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه کرد: مقرر شده است که تا پایان سال حداقل سه هزار جلد کتاب دیگر نیز به کتابخانه های مساجد اضافه شود.


این مقام مسئول بیان داشت: یکی از برنامه های اصلی این اداره کل پیگیری و تحقق بند الف ماده 9 قانون توسعه پنجم جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام کتابخانه های کانون های مساجد در استان اردبیل است.


چشمه نور خاطر نشان کرد: امیدواریم با پیگیری های مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانیم تا پایان سال جاری کتابخانه های مساجد را تجهیز و تکمیل کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 326497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha