کهگیلویه وبویراحمد سومین استان برگزارکننده نمایشگاه کتاب در کشور

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: استان در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح کشور جزء سومین استان های برگزارکننده نمایشگاه کتاب استانی است.

کرم الله محمدپور، مدیر اجرایی و معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد اشاره و به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: این نمایشگاه از 14 تا 20 دی ماه جاری و با حضور 149 ناشر استانی و برون استانی در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود.

 

محمدپور افزود: کتاب های ارائه شده در نمایشگاه استان با تخفیف 20 درصدی به فروش خواهند رسید؛ ضمن اینکه پیش بینی می کنیم از طرفین ناشرین نیز تخفیف هایی بین 10 تا 30 درصد لحاظ شود.


وی بیان داشت: این نمایشگاه از 14 الی 20 دی ماه جاری همه روزه از ساعت8 صبح لغایت 12 ظهر و عصرها از ساعت 16 لغایت 20 شب پذیرای علاقمندان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خواهد بود.
 

مدیر اجرایی نمایشگاه کتاب کهگیلویه وبویراحمد در ادامه عنوان کرد: بر اساس ارزیابی و نظرسنجی موسسه فرهنگی نمایشگاه های کتاب کشور، استان کهگیلویه وبویراحمد به نسبت جمعیت و تعداد غرفه هایی که در محل نمابشگاه دایر می شود از لحاظ استقبال و فروش کتاب جزء استان های برتر شناخته شد.


محمدپور گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد همچنین در زمینه برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح کشور جزء سومین استان های برگزارکننده نمایشگاه کتاب استانی است.

پایان پیام/
 

کد خبر 326623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha