حفظ، مصونیت و دفاع از موقوفات از رسالت های اصحاب رسانه است

خبرگزاری شبستان: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: حفظ، مصونیت و دفاع از موقوفات از رسالت های اصحاب رسانه است و نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه و ارتباط کارهای خیر با صاحبان قلم بر هیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، نادر ریاحی، مشاور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، امروز (4 دی) در همایش وقف و رسانه استان فارس با اشاره به وجود وقف نامه های مختلف در سطح کشور، گفت: آثاری در لابه لای وقف نامه ها وجود دارد که نشان می دهد مردم یکی از راه های ماندگاری و حفظ آثار ارزشند را در وقف آن می دانسته اند.


وی خاطرنشان کرد: فارس از جمله استان هایی است که در موقوفات تراز اول است و موقوفات این استان در نوع خود متنوع‌ ترین و زیباترین مصارف را دارد به عنوان مثال در شهرستان مرودشت استان فارس، وقف نامه ‌ای وجود دارد که نزدیک به 90 سال سابقه دارد.


ریاحی با تاکید بر اینکه امروز همه مسائل کشور به ویژه حوزه وقف و خیریه نیاز به همفکری اصحاب رسانه دارد، یادآور شد: حفظ، مصونیت و دفاع از موقوفات از رسالت های اصحاب رسانه است و نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه و ارتباط کار های خیر با صاحبان قلم در هر عصر متناسب با همان شرایط بر هیچ کس پوشیده نیست.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خطاب به اصحاب رسانه فارس توصیه کرد: اگر نمی توانید و در وسع مالی شما نیست که واقف باشید، با قلم خود می توانید کمک کنید زیرا مردم برای حفظ بهترین آثار خود همواره به اصحاب قلم نیاز داشته اند.


پایان پیام/

کد خبر 326716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha