کمک بیش از یک میلیارد ریالی حامیان به ایتام شهرستان دنا

خبرگزاری شبستان: مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا از کمک بیش از یک میلیارد ریالی حامیان خیر به ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در 9 ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، مجتبی امینی، مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا  گفت: درآمد واحد اکرام ایتام این شهرستان شامل موارد نقدی و غیرنقدی است که بیش از یک میلیارد و 41 میلیون ریال نقدی و بیش از44 میلیون ریال به صورت غیرنقدی از طرف حامیان محترم به ایتام کمک شده است.

 

امینی تصریح کرد: کمک های نقدی پرداختی حامیان در سال جاری نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش و همچنین خدمات ارائه شده در سال جاری افزایش چشم گیری پیدا کرده است.

 

 وی افزود: در حال حاضر 346 یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دنا می باشند که 395 حامی سرپرستی این ایتام را عهده دار هستند.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد، امینی بیان داشت: حامیان در همه موارد یاریگر ایتام تحت حمایت بوده و با لطف و توجه بی شائبه آنها تعداد ایتام ترک تحصیل در سال جاری به صفر کاهش پیدا کرده است.

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دنا از حامیان ایتام به خاطر کمک های خود در مناسبت های مختلف به ایتام تحت حمایت کمیته امداد قدردانی و اظهار امیدواری کرد که این کمک ها تداوم داشته باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 326920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha