بسیج مردمی در زمینه ترویج حجاب و عفاف تشکیل شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، گفت: بسیج مردمی در زمینه حجاب و عفاف تشکل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، خدیجه جعفری اصل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، صبح امروز (5 دی) در نشست ترویج حجاب و عفاف اعضای شورای اندیشه و همفکری بسیج، اظهار داشت: بحث حجاب و عفاف در اسلام و ضرورت آن دلیل روشنی برای حضور بانوان در همه عرصه های اجتماعی است.


وی با بیان اینکه بانوان حق حضور در همه عرصه ها اعم از اجتماعی، علمی و سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارند، افزود: ابزارهای استکبار جهانی برای ترویج بی بندو باری و فساد از جمله شبکه های ماهواره ای، فیلم های مستهجن و فضاهای مجازی غیرشرعی، نسل جوان و خانواده های ما را تهدید می کند و ضورت دارد که بیش از پیش در این زمینه مواظب باشیم.


جعفری اصل، ضرورت آگاهی خانواده ها در باره تبلیغات دشمن را یادآور شد و بیان داشت: خانواده های ما به برکت انقلاب و درس از مکتب اهل بیت (ع) نمی گذارند تبلیغات و سرمایه گذاری های دشمن به بار نشسته و نسل جوان ما به انحراف کشیده شود.


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل بر ضرورت فاصله نگرفتن از سبک زندگی دینی تاکید کرد و گفت: خانواده ها باید در تربیت فرزندانشان شاخصه های گوناگونی را مدنظر قرار دهند و در تربیت فرزندان غیور شان از آموزه های دینی و اعتقادی به دور نباشد.


این مسئول، حضرت زینب(س) را به عنوان الگوی حجاب و عفاف توصیف کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حیا، نماز و اصول دین، غیرت و مردانگی، شرافت و بندگی خدا، ایستادگی و صبر، مقابله با ذلت، مقابله با ظلم و ستم و... از ویژگی های آن حضرت می باشد که باید در جامعه ما و در بین بانوان احیا شود.


جعفری اصل با اشاره به اینکه بسیج مردمی در تمامی عرصه ها به ویژه در زمینه حجاب و عفاف باید تشکیل شود، عنوان کرد: پیام های اندیشمندانه مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی، ضرورت دشمن شناسی و شناخت توطئه های غرب، باید همیشه مورد توجه خانواده ها و مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 326985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha