200 محفل انس با قرآن در مدارس همدان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس گروه قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 200 محفل انس با قرآن در مدارس همدان برگزار می شود.

عباس تجری، رئیس گروه قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: 200 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته به صورت متمرکز همزمان با دهه فجر در مدارس استان همدان برگزار می شود.
 

وی افزود: ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح مدارس و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی از اهداف اصلی برگزاری محافل‌ انس با قرآن در این استان است.
 

وی تصریح کرد: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی با برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی در سراسر مدارس استان جمعیت کثیری از مخاطبان را تحت پوشش برنامه‌های قرآنی قرار خواهیم داد.
 

رئیس گروه قرآن، عترت و نماز آموزش وپرورش استان همدان اظهار داشت: استان همدان دارای 105 مدرسه فوق برنامه ای و 26 مدرسه برنامه ای بوده و در دهه فجر امسال برنامه های مناسبی برگزار می کنند.
 

تجری گفت: ایجاد فضای قرآنی در جامعه طی دهه فجر، رویکرد همه جانبه به قرآن به عنوان کتاب انقلاب اسلامی، پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از رهگذر نهادینه کردن فعالیت های قرآنی در جامعه وبهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در اجرای طرح ها و برنامه های قرآنی از اهداف گروه قرآن و عترت آموزش و پرورش است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 327733

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha