خدمات کمیته امداد در مناطق محروم قابل تقدیر است

خبرگزاری شبستان:نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس از خدمات کمیته امداد در مناطق محروم تقدیر کرد و افزود: امید است همه با هم برای عمرانی و آبادانی ایران اسلامی و به خصوص مناطق محروم تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، غلام محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، امروز ( 15 دی) در بازدید از منطقه محروم زیلایی، اظهار داشت: تلاش و زحمات شبانه روزی پرسنل کمیته امداد برای خدمت به افراد نیازمند مناطق محروم اقدام خداپسندانه ای است.

 

وی گفت: از امدادگران می خواهیم که دستان پر مهر و عطوفت خویش را هر چه بیشتر و بهتر بر سر نیازمندان به ویژه ایتام این منطقه بگسترانند و با کمک سایر مسئولان مشکلات این مردم را حل و فصل کنند.

 

زارعی در جمع تعدادی از اهالی روستاهای مناطق زیلایی خدمات کمیته امداد را برای مناطق دور افتاده قابل تقدیر عنوان کرد و افزود: امید است همه با هم برای عمرانی و آبادانی ایران اسلامی و به خصوص مناطق محروم تلاش و باری از دوش مردم نیازمند برداریم.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا نیز در حاشیه این بازدید، گفت: نهاد مقدس کمیته امداد شجره طیبه ای است که با هدف حمایت از قشر آسیب پذیر و مستضعف جامعه بنیان نهاده شد که امروز توانسته است با برداشتن گام های موثر به جایگاه رفیع مورد نظر حضرت امام خمینی (ره) برسد.


مجتبی امینی افزود: تعامل کاری مسئولان این نهاد با مسئولین سازمانها و ادارات استانی و شهرستانی می تواند حلال مشکلات عمده مددجویان این نهاد مقدس باشد و دیدار گروهی مسئولین از مناطق محروم و دور افتاده در حل مشکلات بسیار مثمر ثمر می باشد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا گفت: بازدید یک روزه در معیت نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی از مناطق زیلایی فرصت مناسبی برای پیگیری و رفع مشکلات مددجویان و دیگر نیازمندان می باشد و امید است این بازدیدها تداوم داشته باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 329669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha