حضور5شرکت کننده مازندرانی در مسابقات کشوری رشته مفاهیم قرآن

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از حضور 2مرد و 3زن فعال قرآنی برتر مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در مسابقات کشوری رشته مفاهیم قرآن 20دی ماه جاری در تهران خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران امروز (17دی) از برگزاری آزمون کتبی رشته تخصصی مفاهیم قرآن کریم مرحله کشوری خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: پنج مازندرانی در آزمون کتبی مرحله کشوری رشته تخصصی مفاهیم سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که بیستم دی ماه در تهران برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

 

وی به 2 مرد و 3شرکت کننده خواهر در این آزمون اشاره کرد و یادآورشد: در این دوره از مسابقات یک زن که سال گذشته رتبه چهارم کشور را کسب کرده بود، بدون شرکت در مرحله استانی به مسابقات کشوری راه یافت.

 

حجت الاسلام حیدری شرکت کنندگان مرد از شهرهای ساری و قائمشهر در مسابقات رشته تخصصی مفاهیم قرآن کریم مرحله کشوری حضور می یابند، خاطرنشان شد: همچنین 3خواهر شرکت کننده در این دوره از مسابقات از شهرهای ساری، قائمشهر و بهشهر هستند.

 

وی اذعان داشت: منبع آزمون تخصصی مفاهیم قرآن کریم از ابتدای قرآن تا پایان سوره نسا از تفسیر نمونه آیت الله مکارم شیرازی و کتاب قاموس قرآن تألیف آیت الله مرعشی می باشد.

 

حجت الاسلام حیدری اضافه کرد: این آزمون از 100 سوال تستی سه نمره ای و 10 سوال تشریحی پنج نمره ای مجموعا 350 نمره برخوردار خواهد بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 330477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha