برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مناسبت نهم ربیع الاول

معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: این بنیاد به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) با همکاری شعب خود در سراسرکشور، میزبان جشن های مهدوی است.

مسعود دریس، معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گفتگو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان بااشاره به تشریح برنامه های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) گفت: این بنیاد به مناسبت 9 ربیع الاول؛ سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) با همکاری شعب خود در سراسرکشور اقدام به برگزاری برنامه های ویژه ای کرده است.
وی بااشاره به صدا درآمدن "زنگ انتظار" در تمام مدارس، خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری وزارت آموزش و پرورش شنبه نهم ربیع الاول برگزار می شود  ویادآور به امامت رسیدن امام حی و حاضر حضرت مهدی(ع) برای دانش آموزان است.
دریس با بیان اینکه حضور کارشناسان مهدوی و ارائه معارف مهدوی پیش از خطبه های نمازجمعه سراسر کشور یکی دیگر از این برنامه هاست، اظهار داشت: این درحالی است که برگزاری جشن های معرفت افزایی با مشارکت شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در سراسرکشور در دستور کار بنیاد قرار گرفته است.
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) ادامه داد: همزمان با نهم ربیع دوره های آموزش عمومی معارف مهدوی در 5 استان خراسان رضوی، خوزستان، کرمانشاه، فارس و سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
وی با اشاره به برگزاری 100 همایش جهت بزرگداشت 9 ربیع در کشور، تصریح کرد: این درحالی است که در این ایام معاونین بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) ازجمله آموزش و پژوهش، طرح و برنامه، فرهنگی و بین الملل در استان های مختلف حضور خواهند داشت.
دریس افزود: براین اساس پنجمین همایش دانشجویان مهدی یاور در روز 9 ربیع الاول در مسجدجمکران نیز توسط نهاد مقام معظم رهبری و بسیج دانشگاه ها با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار می شود.
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به انتشار کتاب "نهم ربیع الاول چرایی، چیستی و چگونگی" نوشته حجت الاسلام محمد رضایی ازسوی انتشارات بنیاد گفت: این درحالی است که برگزاری 8 دعای ندبه در روز جمعه 8 ربیع با مشارکت شعب بنیاد در 8 استان ازجمله برنامه های بنیاد برای بزرگداشت نهم ربیع سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) است.


پایان پیام/

کد خبر 330872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha