برگزاری نمایشگاه قرآنی کوثر ولایت در دانشگاه آزاد اراک

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از برگزاری نمایشگاه قرآنی کوثر ولایت در این واحد دانشگاهی خبر داد.

احمد فرخی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، به خبرنگار شبستان در اراک گفت: این نمایشگاه همزمان با ایام فاطمیه و به همت کمیته دانشجویی نمایشگاه های کانون  قرآن و عترت این واحد دانشگاهی برپا شده است.

 

وی افزود: این نمایشگاه تا پایان روز پنجشنبه (1 اردیبهشت) در دانشکده علوم انسانی و از تاریخ 3 اردیبهشت به مدت 3 روز در دانشکده مدیریت و از 7 اردیبهشت سال جاری به مدت 2 روز نیز در دانشکده کشاورزی دایر می شود.

 

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اضافه کرد: در این نمایشگاه می توان به ایستگاه پرسمان دانشجویی و غرفه کمیته های دانشجویی کانون قرآن و عترت اشاره کرد که یکی از برنامه های این غرفه مسابقه شماره ای ویژه بازدید کنندگان از نمایشگاه است.

 

فرخی با اشاره به اینکه در هر روز با قید قرعه به سه نفر از دانشجویان بازدید کننده  از نمایشگاه  هدایایی قرآنی اهدا می شود، اضافه کرد: نمایشگاه کوثر ولایت با هدف ترویج فرهنگ فاطمی در بین دانشجویان برپا شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 33184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha