کنگره بی ‌بی حکیمه(س)نیازمند توجه مسئولان کشوری است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)، کنگره بی ‌بی حکیمه(س) را کنگره ملی و کشوری عنوان کرد و افزود: باید به این کنگره نگاه فرا استانی داشت و در کل کشور به آن پرداخته شود.

سیدجواد جعفری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهم ‌ترین استان‌ های مسیر هجرت امامزادگان عنوان و اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) در شناسانیدن هر چه بیشتر و بهتر این مسیر بسیار اثرگذار است.


وی، الهام‌ گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر محوریت قرار دادن بقاع متبرکه و امامزادگان را اصل مهم در برگزاری این کنگره عنوان کرد و افزود: امامزادگان قطب ‌های فرهنگی جامعه هستند که باید در برگزاری برنامه‌ های مختلف محور باشند.


جعفری گفت: برای برگزاری مطلوب کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) باید شاخص‌ های کمی و کیفی در حوزه‌ های مختلف فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مورد توجه قرار گیرد.


مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) کنگره بی ‌بی حکیمه(س) را کنگره ملی و کشوری عنوان و تأکید کرد: باید به این کنگره نگاه فرا استانی داشت و در کل کشور به آن پرداخته شود.


جعفری با اعلام آمادگی بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) برای برگزاری هر چه مطلوب ‌تر کنگره، تصریح کرد: این بنیاد نگاه و توجه ویژ‌ه ‌ای برای برگزاری مطلوب این کنگره دارد.


وی نقش رسانه‌ ها و مردم را در هر چه بهتر برگزاری این کنگره مهم و مؤثر عنوان و جلب مشارکت همه نهادهای فرهنگی و اجتماعی و مردمی را خواستار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 332404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha