جایگاه کهگیلویه وبویراحمد به عنوان حرم چهارم اهل بیت تثبیت می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ وقف در استان تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم حرم حضرت بی بی حکیمه (س) به عنوان چهارمین حرم اهل بیت در کشور تثبیت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، امروز(9دی) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه نیافتگی استان در همه موارد وجود دارد و در این میان در حوزه وقف نیز شاهد کمی موقوفات هستیم.

 

وی با بیان این که تقویت فرهنگ در جامعه تأثیر مستقیم بر فرهنگ وقف دارد، افزود: فرهنگ وقف در استان وضعیت مطلوبی ندارد و تنها با توسعه استان به ویژه در بخش سرمایه گذاری می توان این فرهنگ را توسعه داد.

 

خادمی عنوان کرد: در صورتی که سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان تقویت شود، فرهنگ وقف و امور خیریه نیز توسعه می یابد.

 

وی با تاکید بر این‌که به دلیل شرایط عمومی و عدم توانمندی مردم استان از گذشته تاکنون نسبت به موضوع وقف و افزایش آن نسبت به دیگر استان ‌ها وضعیت خوبی نداریم، گفت: با وجود کمبود اعتبار می توان با همدلی و همکاری که خود یک سرمایه بزرگ است، بسیاری از مشکلات و کبودها را جبران کرد.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: رفع مشکلات نامحدود استان در بخش های مختلف نیاز به اعتبار بیشتری دارد؛ زیرا با این اعتبار محدود نمی توان اقدامی کلی در جهت توسعه استان انجام داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 328383

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha