افتتاح ایستگاه«همه واقف باشیم» در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج

خبرگزاری شبستان: به مناسبت گرامی داشت هفته وقف، ایستگاه و نمایشگاه با عنوان«همه واقف باشیم» در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت گرامی داشت هفته وقف، ایستگاه و نمایشگاه با عنوان«همه واقف باشیم» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، جمعی از مسئولان استانی و سهرستان ها و همچنین اصحاب رسانه در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج افتتاح شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این ایستگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته وقف، 7 ایستگاه با عنوان«همه واقف باشیم» در شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد برپا می شود.

سیدرضا منصوری گفت: از این تعداد 2 نمایشگاه در شهرستان های بویراحمد و دنا، 2 نمایشگاه در شهرستان گچساران و باشت و 3 ایستگاه«همه واقف باشیم» نیز در شهرستان های کهگیلویه، چرام و بهمئی برپا می شود.

وی عنوان کرد: ایستگاه استانی «همه واقف باشیم» امروز در فاطمیه امامزاده عبدالله(ع)شهر یاسوج افتتاح شد.

این مسئول فرهنگی اوقاف کهگیلویه وبویراحمد گفت: این نمایشگاه به صورت بنری است و آثار و عملکردهای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه های فرهنگی و عمرانی را به نمایش می گذارد.

منصوری عنوان کرد: در این نمایشگاه محصولات فرهنگی تهیه شده توسط اداره کل اوقاف استان و ادارات اجرایی تابعه شامل:کتاب، نشریات، روزنامه ها و پوسترهایی که از بقاع متبرکه تهیه شده به نمایش گذاشته می شود.

وی ابراز داشت: یک نفر کارشناس نیز به صورت ثابت در نمایشگاه استانی و هر شهرستان مستقر و در طول روز به بازدیدکنندگان در مورد آثار موجود در نمایشگاه توضیحاتی ارائه و افراد را جهت ترویج فرهنگ وقف راهنمایی می کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد گفت: در کنار نمایشگاه«همه واقف باشیم»فرم خدام افتخاری توسط کارشناس حاضر در ایستگاه بین حاضرین توزیع و کسانی که تمایل دارند به عنوان خادمین افتخاری هر امامزاده ای که مدنظر آنهاست، ثبت نام خواهند کرد.


گفتنی است، ایستگاه و نمایشگاه«همه واقف باشیم» در فاطمیه امامزاده عبدالله(ع) به دست خبرنگار خبرگزاری شبستان به نیابت از خبرنگاران استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

پایان پیام/


 

کد خبر 328436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha