مقالات برگزیده کنگره بی بی حکیمه در انجمن ملی جهان اسلام به چاپ می رسد

خبرگزاری شبستان؛رئیس کمیته علمی کنگره ملی بی ‌بی حکیمه (س) گفت: مقالات برگزیده کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در انجمن ملی جهان اسلام (ISC)به چاپ می رسد که این کار برای صاحبان مقاله ارزش علمی بالایی خواهد داشت.

دکتر آرمین محمودی، رئیس کمیته علمی کنگره ملی بی ‌بی حکیمه (س) در گفت و گو با خبرنگار شبستان از تغییر زمانی کنگره ملی بی‌ بی حکیمه(س) از دهه کرامت به دهه ولایت خبر داد و اظهار داشت: به دلیل شرایط اقلیمی و گرمایی که در منطقه گچساران در این دهه وجود دارد برگزاری این کنگره از دهه کرامت به دهه ولایت در نبمه دوم مهرماه 93 تغییر پیدا کرده است.
محمودی گفت: دبیرخانه علمی کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) در محل دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شده و اعضای این کنگره نیز مشخص شده است.

وی افزود: نخبگان و اندیشمندان علمی و فرهنگی استانی و کشوری اعضای این دبیرخانه هستند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران ادامه داد: اعضای این کنگره مشخص شده و خروجی جلسات متعدد اعضا این بوده که محورهای کنگره در قالب پوستر مشخص شد.

محمودی مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنگره ملی را تا پایان اردیبهشت ماه سال 93 دانست و اظهار داشت:مقالات ارسالی بعد از پایان مهلت مقرر جمع آوری و به جمع بندی در این زمینه می پردازیم.

رئیس کمیته علمی کنگره ملی بی ‌بی حکیمه (س) راه ‌اندازی و ثبت سایت بی ‌بی حکیمه(س) در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) را از جمله کارهای مهمی دانست که در سطح ملی و فراملی توسط دبیرخانه کنگره صورت گرفته است.

محمودی با بیان این که در این دبیرخانه از تمامی ظرفیت‌ های ملی برای هر چه بهتر برگزاری کنگره ملی بی‌ بی حکیمه(س) استفاده می ‌شود، خاطرنشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته مقالات برگزیده کنگره در انجمن ملی جهان اسلام به چاپ می رسد و این کار ارزنده برای صاحبان مقاله ارزش علمی بالایی خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 331242

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha