سازمان اوقاف نگاه ویژه ‌‌ای به بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س) دارد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کشور، حیات معنوی، فرهنگی و علمی کشور را به واسطه وجود امامزادگان دانست و افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه نگاه ویژه ‌‌ای به بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س) دارد.

حجت ‌الاسلام احمد شرف خانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: بعد از حضور امام رضا(ع) در ایران و دعوت این بزرگوار از برادران، خواهران و خاندان خود برای حضور در ایران؛ امامزادگان واجب ‌التعظیم وارد خاک ایران شدند و امامزادگان در هر منطقه و دیاری وارد شدند و مردم آن منطقه شیعه و دوستدار اهل بیت(ع) شده‌ اند.

 

وی با نقل حدیثی از پیامبر(ص) گفت: در برخی موارد انسان فرصت‌ هایی به دست می ‌آورد تا خود را در مسیر رحمت و نسیم الهی قرار دهد و از گدایی به شاهی برسد.

 

شرف خانی ادامه داد: نسیم و رحمت الهی در این استان به واسطه برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه(س) ایجاد شده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: اگر امروز در آرامش و در سایه ولایت هستیم و حیات معنوی، فرهنگی و علمی داریم به واسطه وجود امامزادگان است.

 

‌وی با بیان این ‌که سازمان اوقاف و امور خیریه نگاه ویژه ‌‌ای به بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س) دارد، ادامه داد: در کشور ما تعداد امامزادگان بلافصل انگشت ‌شمار هستند و عشق و علاقه مردم به بی ‌بی حکیمه(س) به دلیل کرامات و بلافصل بودن این بزرگوار است.

 

شرف خانی اذعان کرد: نگاه ما به بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س) نباید استانی باشد؛ بلکه باید نگاهی ملی و بین ‌المللی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به گزارش ارائه شده به سازمان اوقاف مبنی بر وضعیت نامناسب بقعه متبرکه بی ‌بی حکیمه(س)، گفت: در خصوص تکمیل و بهبود وضعیت کنونی بقعه متبرکه باید همه دست به دست هم داده و نسبت به عمران و آبادی آن اقدام کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 334969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha