افتتاح 170 پروژه همزمان با دهه فجر در فردوس

خبرگزاری شبستان: فرماندارفردوس از افتتاح 170 پروژه با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد و 91میلیون ریال دردهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها 523 خانوار از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرضا رجبی مقدم با اشاره به برنامه های شهرستان فردوس در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 170 پروژه افتتاح می شود که از مجموع کل اعتبارات 34میلیارد و439 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و 31میلیارد و 652میلیون ریال تسهیلات بانکی است.


وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها به طور میانگین 523 خانوار از مزایای این پروژه ها برخوردار و برای تعداد 56نفر ایجاد اشتغال می شود.


فرماندار بیشترین پروژه را نیز متلعق به جهاد کشاورزی با 146 طرح با اعتباری بالغ بر9 میلیارد و 800 میلیون ریال دانست و گفت: مهمترین و بزرگترین پروژه افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری درشهرستان فردوس افتتاح اردوگاه کشوری مجموعه آبگرم معدنی هلال احمر با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال است.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری فردوس، وی اظهار داشت: مهمترین شاخص انقلاب رویش های جدید بوده که هرروز برطرفداران آن افزوده می شود و جوانهای بیشتری در داخل وخارج به انقلاب می پیوندند ضمن اینکه انقلاب ما کمترین ریزش را داشته و نیروهای انقلاب همه در کنار هم به فعالیت ادامه می دهند.


وی اظهار امیدواری کرد: با سیاستهای جدید دولت درعرصه بین المللی و دیپلماتیک؛ مشکلات روز به روز مرتفع شود و دشمنان به حقانیت جمهوری اسلامی پی ببرند وچهره زورگویان واستکبار برمردم جهان برملا شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 334661

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha