کمبود مسجد در شیراز/ برای تقویت و احیای دین کم کار شده است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: شیراز با کمبود مسجد مواجه است و متاسفانه برای تقویت و احیای دین کم کار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام علی سقاچی، مدیر عامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز امروز (1بهمن) در جلسه هماهنگی مراسم 12 بهمن، بر لزوم مردمی بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: مردم باید در خصوص برگزاری مراسم این ایام احساس تکلیف کنند.


وی ضمن انتقاد از فراموش شدن فضیلت های اسلامی که باعث برکت و روزی، عمر، زندگی و شادی می شود، افزود: باید زمینه احیای این فضیلت های فراموش شده در جامعه ایجاد شود.


حجت الاسلام سقاچی با اشاره به اینکه خیرین در حال مدرسه سازی هستند و ساخت مساجد را فراموش کرده اند، اضافه کرد: متاسفانه عدم توجه به مسجد سازی باعث شده است تا در برخی نقاط شیراز حتی یک نمازخانه نیز وجود نداشته باشد.


وی با اشاره به اینکه برخی از مساجد شیراز امروز به حالت مخروبه در آمده اند، تاکید کرد: شیراز با کمبود مسجد مواجه است و متاسفانه برای تقویت و احیای دین کم کار شده به گونه ای که کمبود مسجد در این شهر را شاهد هستیم که در خورشان سومین حرم اهل بیت (ع) نیست.


پایان پیام/

کد خبر 334850

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha