جشنواره ورزشی« نشاط » برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق الرضا (ع) مشهد از برگزاری جشنواره ورزشی نشاط از سلسله برنامه های دومین جشنواره بچه های مسجد خبر داد.<BR>

سید عباس رضایی، مدیر کانون فرهنگی هنری میثاق الرضا (ع) و کانون تخصصی ورزش مشهد در این رابطه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: جشنواره ورزشی " نشاط" همزمان با ایام دهه فجر در محل این کانون برگزار می شود.


مدیر کانون تخصصی ورزش مشهد با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این جشنواره از چند روز گذشته آغاز و تا 5بهمن ادامه دارد، گفت: با توجه به تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ورزشی مدت زمان ثبت نام قابل تمدید است.


وی با بیان اینکه این جشنواره ورزشی ویژه خواهران و بردران عضو کانون های مساجد مشهداست و شرکت دراین جشنواره برای همه سنین آزاد است، گفت:جشنواره ورزشی نشاط در رشته های آمادگی جسمانی، طناب کشی، طناب زنی، دارت و پینگ پونگ برگزار خواهد شد.


مدیر کانون تخصصی ورزش مشهد به فعالیت های ورزشی این کانون اشاره کرد و افزود: از جمله فعالیت های این کانون برگزاری کلاس های دفاع شخصی شامل رشته های  ووشو، کیک بوکینگ، جودو و ووینام (دفاع شخصی ویژه بانوان)، انجام ورزش های همگانی و صبحگاهی با حضور مربیان برجسته استانی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه مربیان کلاس های ورزشی این کانون داری مقام های استانی و کشوری هستند، افزود:همه کلاس های ورزشی این کانون در فضای ورزشی خود کانون و در فضایی به وسعت 250متربا ارتفاع 4 متر برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 335314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha