اجرای برنامه های تاثیرگذار اولویت اصلی در دهه فجر سال جاری

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، گفت: اجرای برنامه های تاثیرگذار در راستای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولویت های اصلی ادارات آموزش و پرورش استان است.

یزدانبخش شریفی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، صبح امروز(5 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: برنامه های مناسب و تاثیر گذار در جهت انتقال ارزش های انقلاب به نسل آینده باید مد نظر کلیه مدیران مدارس قرار گیرد.


وی، با بیان اینکه دهه فجر فرصت طلایی بازخوانی خاطرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، افزود: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه اسلامی تشنه معارف و آشنایی با وقایع و حوادث انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری است که باید در این راستا گام برداشته شود.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، با بیان اینکه در اجرای برنامه های دهه فجر باید با تمام امکانات و ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن استفاده و برنامه ریزی شود، گفت: باید از تمام امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر با محوریت حضور گسترده و پرشور دانش آموزان بهره گیری شود.


شریفی، با اشاره به اینکه 250 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری با شکوه برنامه های دهه فجر در ادارت آموزش و پرورش استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان مسئولیت کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر را بر عهده دارد.


وی، ابراز کرد: باید سعی شود که حضور و نقش دانش آموزان و اولیا به صورت خود جوش در برنامه های دهه فجر پررنگ تر و فعال تر از گذشته باشد.


شریفی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و برگزاری جشن های انقلاب در مناطق مختلف و مدارس، نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان، معرفی دستاوردهای آموزش و پرورش، برگزاری نمایشگاه ها و اجرای سرود دانش آموزی در 22 بهمن را از جمله برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری عنوان کرد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، خاطرنشان کرد: استفاده از ابتکار و نو آوری دانش آموزان و همچنین ایجاد شادابی و نشاط در برنامه های دهه فجر باید در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر قرار گیرد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 335605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha