اجرای 14 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری شبستان: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای بیش از 14 عنوان برنامه به همت کمیته نیروهای مسلح به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ محسن گلشن زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی(5 بهمن) در نشست اعضای کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی، ویژه دهه فجر گفت: کمیته نیروهای مسلح استان مرکزی در قالب هفت کارگروه، برنامه ریزی های مدون و کاربردی را برای مشارکت در برگزاری جشن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام داده است.


وی با اشاره به اینکه این کارگروه ها عبارتند از کارگروه بهداری، روابط عمومی، تربیت بدنی، ایثارگران، کارگروه عملیات، روابط عمومی و بسیج هستند، ادامه داد: این کارگروه ها از سوی سپاه روح الله استان مرکزی در برگزاری جشن دهه مبارک فجر سال جاری استان مرکزی مشارکت می کنند.

 

سرهنگ گلشن زاده، گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، سرکشی به خانواده های معظم شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در نقاط مختلف استان مرکزی، دیدار بانماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک و دیدار با ائمه جمعه شهرستان را از جمله برنامه های این کمیته دانست و بیان کرد: حضور در بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری از جمله مهمترین برنامه های این کمیته در دهه مبارک فجر است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: اعزام اکیپ های پزشکی رایگان به مناطق محروم استان مرکزی، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و حضور منسجم نیروهای مسلح در راهپیمایی 22 بهمن ماه از دیگر برنامه های این کارگروه در دهه مبارک فجرسال جاری دراستان مرکزی است.


سرهنگ گلشن زاده ادامه داد: مبنای برنامه های ما در این ایام پیام مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت برنامه های فرهنگی است که در این راستا با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به افزایش معرفت و سبک زندگی اسلامی توجه خواهیم کرد.


وی اضافه کرد: امسال سال مبارزه با استکبار است و باید مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور گسترده خود در برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به دنیا اعلام کنند که هیچگاه دست از حرکت و پیشرفت بر نخواهند داشت.


پایان پیام/

کد خبر 335918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha