دهه فجر فرصتی برای یادآوری سیر حرکتی انقلاب و معرفی امام راحل است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد از دهه فجر به عنوان فرصتی جهت یادآوری سیر حرکتی انقلاب شکوهمند اسلامی و معرفی امام راحل (ده) یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد، روز گذشته (5 بهمن ) در سی و پنجمین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با تأکید بر ضرورت شناخت نسل امروز و آینده از حضرت امام (ره) گفت: باید از فرصت دهه فجر برای یادآوری سیر حرکتی انقلاب اسلامی و معرفی امام راحل استفاده کرد.


آیت الله ناصری با بیان اینکه سیر حرکتی انقلاب و نحوه مدیریت امام خمینی (ره) در حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: پیروی از امام و آرمان های امام (ره) ضرورت امروز جامعه ما است و باید سعی شود ابعاد گوناگون این شخصیت بزرگوار زنده شود.


وی بر لزوم انجام فعالیت های فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب تاکید کرد و افزود: ممکن از چند سالی که بگذرد و آرمان های هر انقلابی تحلیل رود و برخی از خواص های آن افول پیدا کنند لذا اگر خواستار زنده ماندن آرمان های انقلاب اسلامی هستیم باید حرکت های فرهنگی مشخصی را دنبال کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به توجه امام راحل به تمامی اقشار جامعه گفت: امام راحل با رفتار و گفتار خود همه را منسج نمودند و مراقب بودند که دشمنان پیرایه ای به انقلاب نبندند تا چهره انقلاب کدر نشود.


وی تصریح کرد: معلمان و مدیران باید وقت بیشتری بگذارند تا آن انقلاب صاف و زلال در ذهن بچه‌های ما جا بیفتد و بدانند که در آن زمان چه خبر بوده و حرکت‌های آن دوران دوباره جاری و ساری شود.


آیت الله ناصری گفت: نباید زحمت هایی که برای این انقلاب کشیده شده است فراموش شود و ضرورت زنده نگه داشتن این آرمان ها هر ساله محسوس تر می شود به طوری که باید هرساله در نحوه اجرای برنامه ها تجدید نظر شود.


وی گفت: با توجه به گذشت سی و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی پسندیده بود تا هر ساله فرازی از وصیت ها و نصیحت های امام(ره) در عرصه ای مختلف احیا می شد.


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به نمایش صحنه هایی از حکومت طاغوت در صدا وسیما، گفت: در رسانه ها به ویژه رسانه ملی تا می خواهند مطلبی از انقلاب و زمان طاغوت بیان کنند عکس و تصویر شاه و دار و دسته آن را نشان می دهند که انتشار دوباره عکس و تصاویر این افراد در رسانه خیلی خوشایند نیست.


آیت الله ناصری، راهپیمایی امسال را متفاوت از سال های گذشته دانست و گفت: امسال آمریکا بسیار وقیحانه برای ملت و کشور ایران، گزینه های نظامی و تحریم ها را رو کرده و بارها اعلام کرده که این گزینه ها را روی میز دارد.


وی اظهار داشت: دشمنان مسئله تحریم را ابزاری برای به صلابه کشیدن ایران می دانند و می خواهند ایران را مطیع خود کنند.


نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: آنها ظلم و تعدی و اموال ما را غصب می کنند و در مقابل این حرکت آنها باید به دنیا بفهمانیم که آمریکا همیشه تاریخ ظالم بوده است اما ما همچنان در راستای خنثی سازی توطئه های آنها قدم بر می داریم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 336032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha