برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با ایام دهه فجر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد، امروز (6 بهمن ) طی نشستی با اشاره به برگزاری دو جشنواره فرهنگی و هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در استان گفت: در همین راستا و به دلیل استقبال خوب شاعران استان مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره شعر نماز استان تمدید شده است.


عبدالحسینی اظهار داشت: تا کنون بیش از 90 اثر در خصوص موضوع جشنواره توسط شاعران استان به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز ارسال شده است.


وی گفت: تمامی شاعران استان می توانند آثار خود را در قالب نماز و شهدا در دفاع مقدس، نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و فرهنگ و هنر، نماز و رشد و تعالی و نماز و جوانان به این اداره ارسال دارند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره را 6 بهمن ماه اعلام کرد و گفت:مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی شهر نماز 17 بهمن ماه سال جاری در شهرستان مهریز برگزار می شود.


عبدالحسینی اظهارداشت: نتیجه رقابت 29 گروه از گروه های شرکت کننده درمرحله بازبینی نخستین جشنواره استانی نمایش نامه خوانی اعلام گردیدوهیات داوران از بین گروه های شرکت کننده در این مرحله هشت گروه را حائز رتبه های برتر دانست.


وی افزود: از میان گروه های شرکت کننده 18 اثر برای مرحله اول بازبینی پذیرفته شدند که از این میان 8 اثر به عنوان اثرات برتر به مرحله دوم بازبینی راه یافته اند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: 12 و 13 بهمن ماه زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره خواهد بود و به نفرات اول تا سوم در هر بخش جوایزی اهدا می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 336041

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha