عناوین روزهای دهه مبارک فجر اعلام شد

خبرگزاری شبستان:‌ اسامی روزهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران از سوی سپاه روح‌الله استان مرکزی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، 12 بهمن ماه نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر به عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است.


بر این اساس، 13 بهمن ماه مصادف با دومین روز از دهه مبارک فجر به عنوان انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن و 14 بهمن سومین روز از دهه مبارک فجر به عنوان انقلاب اسلامی، خودباوری، نهضت علمی و امید به آینده نامگذاری شده است.


همچنین، انقلاب اسلامی، گفتمان دینی، تثبیت ارزش‌های الهی و عدالت گستری عنوان چهارمین روز از دهه مبارک فجر و 16 بهمن نیز به عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن نامگذاری شده است.


17 بهمن‌ماه پنجمین روز از دهه فجر به عنوان انقلاب اسلامی، ایمان و شهادت، 18 بهمن ماه به عنوان انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) و 19 بهمن ماه نیز به عنوان انقلاب اسلامی، دفاع همه جانبه، اقتدار و امنیت ملی نامگذاری شده است.


20 بهمن‌ماه به نام انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفین،21 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده و 22 بهمن ماه نیز به عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 336060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha