سرنوشت مردم سوریه در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد

خبرگزاری شبستان: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، با اشاره به اجرای طرح صهیونیستی- سعودی توسط تکفیری ها و سلفی ها، گفت: سرنوشت مردم سوریه در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد.

منصور حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، با اشاره به اجرای طرح صهیونیستی- سعودی توسط تکفیری ها و سلفی ها،  اظهار داشت: هر طرحی که واقعیت های منطقه را نپذیرفته و فارغ از تحولات منطقه ای برای خودش تصمیم گیری کند و بخواهد آن را با اعمال فشار و ایجاد اختلاف در منطقه عملیاتی کند، محکوم به شکست است.


وی، عنوان کرد: صهیونیست ها، سعودی ها و تا حدودی ترک ها در تحولات منطقه بازنده هستند چراکه در تحولات سوریه خواستند که واقعیت های موجود را نپذیرند و انتقال و تحمیل اراده خود به ملت سوریه را ملاک عمل قرار دادند که به دلیل مدیریت خوب صحنه تحولات سوریه توسطه ملتش این تحمیل، اتفاق نیفتاد بلکه منتج به رسوایی طرف های درگیر مانند عربستان، قطر و کشورهای غربی و استکباری شد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدارک متقنی پیدا شده که نشان می دهد عربستان سعودی و شازده های این کشور در انفجارهای لبنان، سوریه و به خصوص عراق دخالت دارند، افزود: خواست خداوند بوده که دست خونین جنایتکاران رو شده و آنها رسوا شوند، همانطوری که توافق ایران با کشورهای 1+5 انزوای بیشتر تفکیری ها و سلفی ها را رقم زد.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، ادامه داد: تا زمانی که این کشورها واقعیت را نپذیرفته و فکر کنند که با چند انفجار می توانند حضور ایران و آرمان های مقدس ملت ایران را در منطقه کمرنگ جلوه داده و از روش های غیر منطقی و غیر اصولی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند، بدیهی است که همه توطئه های آنها منجر به شکست می شود.


حقیقت پور، تشریح کرد: از آن جایی که مکالمات و دستورات این قاتل های انتحاری و فرماندهان آنها ثبت و ضبط شده و به زودی ارائه خواهد شد، در عرصه بین المللی نیز کشور روسیه تلاش می کند تا عربستان را به عنوان کشور ترویستی در سازمان ملل محکوم کند.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در پایان سخنان خود در خصوص سرنوشت جنگ در سوریه، خاطر نشان کرد: به یقین می توان گفت که آینده جنگ در سوریه به نفع ملت آن بوده و در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد و کشورهای عربی و استکباری نمی توانند اراده خود را بر این ملت تحمیل کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 336192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha