لایحه و برنامه بودجه سال 93 شهرداری اردبیل تقدیم شورای شهر شد

خبرگزاری شبستان: لایحه و برنامه بودجه سال 93 شهرداری اردبیل طی آیینی در فرهنگ سرای سوم خرداد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام محمد رضا سرداری، رئیس شورای شهر اردبیل، صبح امروز( 7 بهمن) در این مراسم، اظهار داشت: در این دوره تصمیم بر این است که برنامه هایی که توسط شهرداری اردبیل تدوین شده است، در راستای کاهش دغدغه ها و مشکلات شهری شهروندان عزیز باشد.


وی، با بیان اینکه شهر را باید به عنوان شهر واحد تلقی کرده و عدالت و توسعه را در همه مناطق شهر حائز اهمیت بدانیم، افزود: تصمیم شورای اسلامی شهر اردبیل برای بررسی لایجه بودجه سال 93 ، تحقق تعادل و ایجاد توازن شهری در همه مناطق 13 گانه شهر اردبیل می باشد.


حجت الاسلام سرداری، جامع نگری شهری و برچیدن مرز بین مرکز و حاشیه شهر را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید تمام مناطق شهر همسان در مسیر توسعه قدم برداشته و از خدمات شهری به صورت عادلانه برخوردار باشند.


رئیس شورای شهر اردبیل، با اعلام اینکه شهرداری اردبیل باید به اجرای برنامه های با صبغه فرهنگی توجه بیشتری کند، اعلام کرد: فرهنگ شاکله اصلی زندگی اجتماعی شهری است و باید این مقوله حتی در اجرای پروژه های عمرانی نیز مورد توجه قرار گیرد.


بودجه سال 93 شهرداری اردبیل با نرخ رشد 25 درصدی نسبت به سال 91 تدوین شده است


در ادامه این مراسم صدیف بدری شهردار اردبیل، با اشاره به عملکرد شهرداری اردبیل در سال 92، گفت: بودجه سال 92 شهرداری اردبیل 175 میلیارد تومان بود که در متمم بودجه به 180 میلیارد تومان افزایش یافت.


بدری، افزایش جهش وار در بودجه سال های 91 و 92 را یاداور شد و اضافه کرد: تمام خدمات شهرداری اردبیل به صورت مکانیزه انجام می شود به طوری که شهرداری الکترونیکی در تمامی مناطق راه اندازی شده و ما در سال های آتی به توسعه آن اقدام خواهیم کرد.


شهردار اردبیل، با اشاره به تولید و پخش 230 هزار تن آسفالت به ارزش بالغ بر 45 میلیارد تومان در سال 92، گفت: ما در بحث مشارکت های مردمی با تکیه بر شیوه نامه ای که شورای شهر اردبیل تدوین کرده است، توانسته ایم قدم های موثری برداریم به طوری که به ارزش 420 میلیارد تومان با بخش خصوصی قرارداد بسته ایم.


بدری، با اعلام اینکه بودجه سال 93 شهرداری اردبیل با نرخ رشد 25 درصدی نسبت به سال 91 تدوین شده است، خاطرنشان کرد: در این بودجه 32 درصد اعتبارات جاری و 38 درصد اعتبارات عمرانی در نظر گرفته شده است و البته ذکر این نکته لازم است که ما با صرفه جویی در سایر هزینه ها اعتبارات عمرانی خود را به بیش از 60 درصد ارتقا داده ایم.


پایان پیام/

کد خبر 336646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha