دهه فجر دهه آموزش آموزه های انقلاب به جامعه است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروز شکوهمند انقلاب گفت: دهه فجر دهه آموزش آموزه های انقلاب به جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز (8 آذر)، در دیدار با اعضای کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر دهه رونمایی مجدد اسلام ناب محمدی در تاریخ است و پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر اهتمام به فراز پرشکوه تاریخ نهضت حضرت امام (ره) و جانفشانی مردم است.

  

وی افزود: حفظ انقلاب از بزرگترین واجبات است چراکه این انقلاب ارزان بدست ما نرسیده و جان های زیادی برای آن فدا شده است.
 

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شاخص های پیشرفت در ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب درعرصه های مختلف انجام شد برهمین اساس دشمن با تهاجم سخت و نرم علیه انقلاب عمل می کند که تاکنون برنامه های آنان به در بسته خورده است.

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر ضرورت نوآوری در برنامه های دهه فجر بیان داشت: نوآوری و خلاقیت در برنامه های بزرگداشت این دهه کم است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: در دهه فجر باید فجرآفرینان بیشتر مورد توجه و تکریم قرار گیرند.
 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر یادآورشد: مردم در روز 22 بهمن جواب جان کری و اوباما را خواهند داد تا آنها گزینه نظامیشان را در جیب خود بگذارند و هیچ وقت در مورد آن صحبت نکنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 337116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha