بیش از 50 هزار برنامه همزمان با دهه فجر در سطح کشور برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون حقوقی امور مجلس واستان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری بیش از 50 هزار برنامه همزمان با هه فجر در سطح کشور خبر داد و گفت: از این تعداد، بیش از 5 هزار برنامه در گلستان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، نصرت الله لطفی، معاون حقوقی امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امروز (9 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از شاخص ترین مناسبت های سال است که ستاد دهه فجر در تمامی سطح کشور فعال هستند.


وی از برگزاری بیش از 50 هزار برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح کشور خبر داد و افزود: از این تعداد بیش از 5 هزار برنامه در گلستان برگزار می شود.


لطفی با بیان اینکه این برنامه ها در سطح کشور به صورت ملی و یکسان انجام می شود، اظهارداشت: همزمان در کل کشور لحظه ورود امام خمینی (ره) به کشور و زنگ انقلاب را خواهیم داشت.


وی تصریح کرد: در روز (17 بهمن) غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا به صورت همزمان در سطح کشور برگزار و در شب 22 بهمن نور افشانی و ندای ملکوتی تکبیر طنین انداز خواهد شد.


معاون حقوقی امور مجلس واستان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به وفات حضرت معصومه(س) در (21 بهمن)، گفت: امسال در (21 بهمن) وفات حضرت معصومه(س) را خواهیم داشت که این موضوع باید در برنامه لحاظ شود.


وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه جشن نور افشانی امسال درهمه استان ها و شهرستان های کشور برگزار می شود اما به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) در شهرهای قم و مشهد اجرا نخواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 337517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha