برگزاری جشن پیشواز از دهه فجر در کانون های مساجد آذربایجان غربی

خبرگزاری شبستان: کانون محبان ولایت ارومیه، شب گذشته(9بهمن) جشن پیشواز از دهه فجر را با حضور مسئولان فرهنگی و سپاه پاسداران استان برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، در این مراسم که در مسجد برگزار شد، کیکی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده شده بود که کوچکترین عضو کانون فرهنگی و هنری محبان ولایت شمع های آن را خاموش کرد.


سید علی اصغر فخرالدینی، مسئول کانون محبان ولایت با بیان اینکه انقلاب اسلامی بصیرت مسلمانان را صدچندان کرد، گفت: این انقلاب ریشه در باورها و اعتقادات مسلمانان داشت و امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه پویایی خود در تمام کشورهای مسلمان حفظ کرده است.


وی افزود: دشمنان طنین فریادهای الله اکبر ایرانیان را هنوز فراموش نکرده اند که چکونه با یک حکم جهاد از طرف امام خمینی(ره) حکومت ستم شاهی را نابود کردند.


فخرالدینی، تهاجم فرهنگی در جوامع را آسیب این برهه عنوان کرد و ادامه داد: باید با نهادینه کردن فرهنگ مسجد محوری بار دیگر جایگاه مسجد و قرآن و اسلام را در جامعه پررنگ کنیم تا بتوانیم در برابر تهدید های فرهنگی که می خواهند هویت اسلامی مردم را زیر سوال ببرند با درات کامل بیاستیم.


در ادامه مراسم، سرگرد تقی نجمی، جانشین فرمانده مقاومت بسیج سپاه، بر هوشیاری و درایت جوانان از آسیب های حاصل از تهاجم فرهنگی تاکید کرد و گفت: 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته اما همچنان با توطئه‌های گوناگون دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران روبه رو هستیم چراکه دشمن با آرمان‌های انقلابی این ملت مشکل اساسی دارد.


وی تصریح کرد: بسیجیان و پایگاه‌های بسیج ویترین نظام اسلامی هستند و این ما هستیم که مردم را به سوی بسیجی بودن فرا می‌خوانیم بنابراین یک اشتباه کوچک از سوی بسیجیان سبب می شود تا ملت ایران از همدلی باهم و فرهنگ بسیجی دوری کنند.


گفتنی است، در پایان مراسم از بسیجیان فعال با اهدا جوایزی تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 337692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha